16 d’octubre 2009

Textos audiovisuals (digitals)

Avui hem parlat sobre el treball del debat que haurem de fer d'avui en endavant. Tot seguit hem vist tres anuncis i els hem estat analitzant. Per analitzar un anunci t'has de fixar en:
- El moviment de la càmera (ràpid o lent).
- La lluminositat (clar o fosc).
- Els efectes sonors (cançons).
- Missatges subliminars.

Valoració: m'ha semblat molt interessant haver vist els anuncis i centrar-me tant en els elements que caracteritzen els anuncis. Tot i així
fixant-me amb els colors, la il·luminació, els diferents detalls i allò que transmet l'anunci. Quan estic a casa i miro anuncis normalment no els hi presto gaire atenció, però avui que he tingut la ocasió de fer-ho i m'he adonat de moltes coses.

Aquí us deixo un anunci perquè pugeu veure els elements d'un anunci. Anunci de "Estrella Damm".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada